Besuche unseren Schweizer Shop

WYPRZEDAŻ NA KONIEC SEZONU❄️ DO 30% ZNIŻKI

0

Twój koszyk jest pusty

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Wszystkie zamówienia objęte są naszą 30-dniową gwarancją. Produkty zostaną przyjęte z powrotem i otrzymają pełny zwrot pieniędzy, jeśli spełnią wszystkie nasze warunki zwrotów, a prośba zostanie złożona w ciągu 30 dni od otrzymania paczki.

Skarpetki można prać w pralce w temperaturze nie wyższej niż 30°C i nigdy nie należy ich wkładać do suszarki ani prasować.

Jeszcze bardziej szczegółowe informacje na temat pielęgnacji skarpetek Nordic Socks , sprawdź nasze dedykowane instrukcje pielęgnacji tutaj .

Czas wysyłki zamówień z UE wynosi 5-10 dni. Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło w przewidywanym czasie dostawy, sprawdź numer śledzenia lub skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem care@nordicsocks.eu.

Wysyłamy do wszystkich krajów europejskich.

Jednak zamówienia do Niemiec i Austrii należy składać pod na stronie nordicsocks.de, a zamówienia do Szwajcarii należy składać na stronie nordicsocks.ch

Większość zamówień jest przetwarzana i wysyłana w ciągu 24 godzin roboczych. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki, jak tylko numer przesyłki będzie dostępny. Uwaga: jeśli zamówisz kilka przedmiotów w naszym sklepie, zostaną one wysłane w jednej paczce. Proszę mieć na uwadze, że paczki są wysyłane tylko wtedy, gdy wszystkie przedmioty są dostępne, więc mogą wystąpić opóźnienia.

Zamówienia z UE są wysyłane za pośrednictwem usług pocztowych właściwych dla danego kraju.

Numer przesyłki zostanie do Ciebie wysłany e-mailem w ciągu 24 godzin roboczych po złożeniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś swojego numeru przesyłki w podanym czasie, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia pod adresem care@nordicsocks.eu.

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe Visa, Mastercard i American Express oraz PayPal

Przepraszamy za tę niedogodność. Z przyjemnością pomożemy Ci od razu, oferując bezpłatną wymianę.

Niestety, po złożeniu zamówienia trudno jest zmienić zamówienie lub adres wysyłki. Naszym celem jest dostarczanie Państwu najlepszych produktów i usług, dlatego nasz magazyn realizuje zamówienia w ciągu kilku godzin od ich otrzymania.


Jeśli zmiana jest absolutnie konieczna, prosimy o jak najszybszy kontakt po złożeniu zamówienia, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

Tak, usuwamy lanolinę i inne zanieczyszczenia z naszej wełny Merino, aby poprawić jej zdolność do barwienia. Dodatkowo proces ten pomaga wyeliminować „owczy” zapach, gwarantując, że nasze skarpetki są nie tylko kolorowe, ale także przyjemne w noszeniu.

Tak, wełna merynosów używana do produkcji Nordic Socks zawsze była i zawsze będzie wolna od mulesu. Powodem tego wyboru jest to, że mulesing jest praktyką bardzo bolesną dla owiec. Dobrostan zwierząt to aspekt, który traktujemy poważnie i dlatego naszym standardem jest wymaganie od naszych dostawców, aby pozyskiwali wyłącznie wełnę wolną od mułów.

Wszystkie zakłady produkcyjne Nordic Socks zlokalizowane są w Europie, na terenie fabryk spełniających najwyższe standardy UE, takie jak certyfikat OEKO-TEX®. Dbamy o jakość na każdym kroku, upewniając się, że każda para skarpet, którą u nas kupujesz, jest wykonana z najwyższej jakości materiałów, aby zapewnić Ci najlepszy możliwy produkt.

Więcej informacji o naszych materiałach i certyfikatach znajdziesz tutaj.

Where are we shipping to?

Purchase from your country’s website.
It’s the fastest way to pamper your feet with comfy socks.

other countries